Формування професійних компетентностей майбутніх педагогів у контексті Концепції Нової української школи

 

БІЛА Н.В. ОСОБЛИВОСТІ  ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ   НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В  УМОВАХ НУШ

 

КАЧУРА К.М. МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ПЕРЕХОДУ ДО НУШ

 

КОЛБАКОВА Т.С.  ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  СТУДЕНТІВ  ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ   НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

 

ЛІЛЯНОВА І. А. ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

 

НОЩЕНКО К.В. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

 

ОСАДЧА Т.В. ДИТИНОЦЕНТРИЗМ ЯК ПРОВІДНИЙ ПРИНЦИП НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ)

 

ТУПІКІНА С.В. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ ВИКЛАДАННЯ ПЕДАГОГІКИ

 

ХРІНИК Є.О. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ  В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

 

ЮРЧЕНКО О.В ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ З КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В   НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

 

ЯЛОВЕНКО І.М. ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

 

Write a comment

Comments: 0