21. May 2018 Формування професійних компетентностей майбутніх педагогів у контексті Концепції Нової української школи БІЛА Н.В. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В УМОВАХ НУШ КАЧУРА К.М. МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ПЕРЕХОДУ ДО НУШ КОЛБАКОВА Т.С. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЛІЛЯНОВА І. А. ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ НОЩЕНКО К.В. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАСАДАХ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» ОСАДЧА Т.В. ДИТИНОЦЕНТРИЗМ ЯК ПРОВІДНИЙ ПРИНЦИП НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НА ПРИКЛАДІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ) ТУПІКІНА С.В. З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ ВИКЛАДАННЯ ПЕДАГОГІКИ ХРІНИК Є.О. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» ЮРЧЕНКО О.В ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ З КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ ЯЛОВЕНКО І.М. ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ tagPlaceholderTags: Write a comment Comments: 0
Write a comment